miercuri, 20 ianuarie 2010

Adeseori, ne intrebam;exista Dumnezeu?,unde il putem gasi pe Dumnezeu? Mi-as permite sa va spun doar ceea ce i-am spus unui bun prieten in urma cu ceva ani.Daca dupa sfirsitul acestei vieti petrecut pe acest pamint, descoperim ca nu exista Dumnezeu,nu am pierdut nimic, crezind acest lucru.Dar daca,vom descoperi ca El(Dumnezeu),exista,iar noi oamenii nu am crezut in existenta lui,atunci am pierdut TOTUL,TOTUL,dragii mei.Asadar, dragii mei,sfatul meu este sa credeti in existenta Lui, sa comunicati cu El in fiecare zi, rugindu-va,cerind de la El doar doua lucruri esentiale :Sanatate&Intelepciune. Si am uitat sa mai mentionez; sa paziti cu strictete, cele doua porunci, date de Mintuitorul Hristos.Toate celelalte dorinte ale voastre, va vor fi indeplinite; fara ca macar sa aveti timp sa ginditi ce va trebuieste pentru urmatoarea zi.Caci Tatal Nostru ( Dumnezeu ),stie absolut Totul care ne trebuieste, si ne este spre folosul nostru.As vrea sa va rog, sa va opriti o jumatate de ora in fiecare zi,din programul vostru de zi cu zi,si sa comunicati cu Domnul Dumnezeu prin Rugaciune,Nu Rugaciuni plictisitoare si lungi ci doar cele esentiale:(ptr.copii,ptr.sotie,ptr.parinti,ptr.inmultirea dragostei si a pacii intre oameni,Rugaciunea Domneasca Tatal Nostru&Psalmul 50(Miluieste-ma Dumnezeule...),sunt mai mult ca sigur ca puteti sa va faceti acest timp ptr.ceea ce am discutat mai sus.Va rog din suflet,sa faceti acest lucru iar voi Totii ve-ti vedea cum viata voastra se schimba in Bine.Va multumesc ca mi-a-ti citit aceste rinduri si sper sa ne mai auzim printre rinduri cit de curind.  In incheiere, as vrea, sa va rog am-i citi una dintre poeziile mele pe care mi le-a insuflat Bunul Dumnezeu,sunt unice,n-au fost publicate  niciodata.Voi ve-ti fii singurii mei prieteni care ve-ti avea privilegiul de a le cunoaste esenta versurilor.                                                                                                                  Ades-ea noaptea,stau si ma intreb                                                                                                  Ce-i Omul,care-i rostul lui?                                                                                                                 Si atunci, aud ingerii spunind                                                                                                             Caci fara Dumnezeu, suntem Nimic.                                                                                                 Suntem atei,suntem si credinciosi                                                                                                   Dar cel ce il iubeste pe Iisus                                                                                                                  Si face bine pe acest pamint                                                                                                                Va merge sigur la locul promis.                                                                                                           Iar cei ce uita, la Domnul  sa se roage                                                                                             Si fac doar rele pe acest pamint                                                                                                         Aceia sigur nu vor merge                                                                                                                       Spre locul de Dumnezeu promis.                                                                                                       Vor plinge si se vor cai atunce-a                                                                                                          Dar Domnul ,nu va vrea ai auzi                                                                                                           Vor cere ei, atunce-a pocainta                                                                                                           Dar fi-va prea tirziu ,o! prea tirziu.                                                                                                                                                                                                                                                                                              <<  Pacea & Iubirea sa fie cu Noi >>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu